mardrömmar

vaknade av ett vrålskrik i natt
sätter mej hastigt upp ur sängen
ser en apa hänga på sängkanten
vet inte vad jag gör
försöker jag hjälpa apan upp,
puttar jag ner honom,
vem vet?
apan hoppar iaf ner
klättrar sen upp o lägger sej
jag somnar om

på morgonen säger sonny att han vaknat hängande från sängen
herregud!
han har klättrat i sömnen och sen vaknat i luften!
tänk om han inte vaknat
vårt golv e gjort av sten
nästan 2 meter ner me huvudet före...

sonny får sova innerst hedan efter!


Kommentarer
Postat av: anna

hahahaha lol jag skrattar ihjäl mig. du får hålla koll på herr nilsson =)

Postat av: Sandra Dee

Hahahaha...det bästa e ju ändå att du bara somnade om när apan har gått å lagt sig i din säng igen!!! Hahaha...Jag har sagt det förut å jag säger det igen, våningsängar ÄR livsfarliga!!! Kram

2008-03-14 @ 08:35:18
URL: http://sandradee82.blogg.se
Postat av: långe emma

förlåt men jag kan inte sluta skratta! De måste sett jätte komiskt ut. Inte bara jag som gör knasiga saker på natten i Milano inte-ha!
Ta hand om er!
puss o hej

2008-03-14 @ 13:27:37
Postat av: mallis

hahah skaffa ett staket :)

2008-03-14 @ 19:37:08
URL: http://www.malliss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback