jävla fucking mansgrisar e de allihopa!!!!!!!!!!!

var o skrev ut mitt acc arbete igår
sonny sa att vi skulle gå till ett nytt ställe får de var sååå duktiga där
så in i helvete heller!

var så förbannad när jag gick därifrån att jag bara kokade
ville springa tillbaka o slå ner gubbjäveln!
en sån jävla mansgris att han borde slaktas!

jag blir så jävla förbannad när män tror att könet bestämmer ens tekniska förmåga
bara för att jag e tjej så fattar jag ju ingenting, eller hur?
ställer man en fråga så svarar dom me en helt irrelevant motfråga

säger saker till mej kollar över axeln o skrattar menande mot sonny
o va gör sonny?
SKRATTAR ME!!
jag kände för att vända mej om o ge honom en rak höger
fast hade jag gjort de hade väl deras farhågor om mej som kvinna besannats

o jag förstår inte varför sonny alltid förändras i sällskap
de e inte första gången vi träffar en riktig mansgris
och sonny blir som förändrad
tror att de e coolt att skratta åt kvinnliga egenskaper o ljuga
skulle aldrig få för sej att ta mitt parti
varför?
antar att han e rädd att förlora respekten av killarna
som antagligen värd jävligt mycke mer än min!!

aaaargh
blir förbannad bara jag tänker på de
tror jag går å tar ett bad så jag lugnar ner mej lite



Kommentarer
Postat av: sompish

måste säga att jag skrattade åt skämt om förberedning av filer jag skrev ut en bok på 68sid... och det va ok.. kanske va fel att skratta med men men ska inte skratta mer åt sånt ... du vet att jag älskar dig baby sorry ...

2008-06-13 @ 00:35:21
Postat av: sonny

kanske skrattade åt nått ja inte fattade me ..... igen sorry

2008-06-13 @ 00:54:11
Postat av: Kajja

suck på män...

2008-06-16 @ 00:22:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback