inget sol i sinne

för första gången på länge blev jag lessen när jag kolla ut o såg en klarblå himmel
jag måste sitta inne heela dan i 100 grader värme o sy

ja tror jag beslutat musik till visningen
fan denna sress över musiken e inte bra
musiken e bland de viktigaste för mej
hade viljat mixa ihop nåt istället

blir nog gamla teddybears sthlm med ahead of my time (feat daddy boastin)

igår var jag o malle ute o shoppa tyger till kollektionen
gassande solsken, as najs
och slå på trissor, jag hitta precis allt jag ville ha!
tog många butiker i sex timmar
men de var de värt!

tänkte jag skulle lagt upp låten för de som inte vet,
hittar den fan inte!

men jag hitta en annan bra låt
så helt utan anledning lägger jag ut den:)



iggy iggy

nä nu ska jag ta tag i mitt liv o starta sy racet!

kärlek




Kommentarer
Postat av: Kajja

bra val av musik till visningen!!!!

Lycka till med allt.



pusstuss

2008-06-19 @ 20:37:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback