i natt åker sompen hem till svea och lämnar mej här i en tom o varm lägenhet...

om en vecka, två dar och ett exam blir de portugal för min del
börjar bli rätt trött på hela milano svängen nu
behöver en paus!

värst av allt e skitsnacket
snälla kan alla sluta snacka skit!
jag orkar inte höra mer om vem som knarkar, knullar eller suger lärare!
alla snackar om alla så e de
men snälla säg de inte till mej
jag vill inte ta parti
jag är inte längre 15 år o totalt naiv
behöver inte veta om varje ny vän från en annan om vad hon/han säger
bara så ni vet så snackas de om var o en av er
både de ni försvarar och smutskastar går bakom ryggen
sånt e livet i denna ytliga stad
lär er acceptera eller ignorera
men snälla sprid de inte vidare till mej
jag kan inte bry mej mindre
jag bildar mina egna uppfattningar om folk
behöver inte stödord av andra

japp då var de avklarat

martänet här kommer en fanbild
FAMILJEN!!!



NU DRAR JAG O MIN KÄRLEK T POOLEN

arriverderci!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback