fashion show

har äntligen bestämt mej för att ställa upp

den 28 juli under ragnarock festival
blir de modevisning
ok jag behöver hjälp!
behöver en låt att gå till, vill ha nåt svenskt
någonting lättgått
någonting me ett dramatisk intro

sen vill jag ha modeller!!!
kravet där e bara att du e längre än mej o
inte knarkar till vardags...

såå om jag inte hade tillräckligt att göra innan så har jag de nu
om två veckor ska jag ha fixat ihop en kollektion jag inte ens har börjat på
sen ska jag hinna klart skolan me..
allt går bara man vill..
...tänker jag ibland...

jag tror jag sparar stressen tills på måndag

kärlek

Kommentarer
Postat av: Annika

Du menar väl 28 juni som fashion show är? låter stressigt jag kan kanske ställa upp är ju lite längre än dej och knarkar inte till vardags!!

2008-06-14 @ 12:20:51
Postat av: Emma

Dramatisk intro på en svensk låt? ;)

finns det någon sådan annars skulle jag tipsa om Lisa Ekdahl?

svängig gå takt i få låtar,



poppig hiphop duo:

Mofeta & Jerre - titta mer på
www.mofetajerre.se



jag är nog för kort för din smak men jag önskar dig all lycka till. Du fixar detta! kramar!

Släng upp massa bilder så man få se sen..

2008-06-14 @ 16:05:23
URL: http://emmilou.blogg.se/
Postat av: jull

hehe ja juni e ju showen..

de var snällt mamma men EN centimeter längre räknas inte:)

tack emma!

2008-06-14 @ 16:25:49
Postat av: anna

jag hade gärna ställt upp. men det är väl inget zoo. haha hoppas det kommer gå bra. men det gör det. du är så duktig ju! puss

2008-06-14 @ 23:56:54
URL: http://pann.blogg.se/
Postat av: sonny

och en riktigt nice show kommer det bli för du rockar

2008-06-15 @ 18:25:25
Postat av: Em o Panchito

.. Pnchito o jag ställer upp- tillsammans är vi rätt jävla långa 2 meter o 24 cm..- o vi knarka inte. Vad roligt!! Hoppas det går bra.. Lars vinterdäck har kanske nån låt.. ska fundera lite.. puss

2008-06-15 @ 21:06:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback