för nyttig kan ju inte va nyttigt att va

nu har jag haft slappardag i hela 10 timmar
börjar bli lite uttråkad/rastlös

dagen började bra men popcorn o film till frukost
(med slappardag tillkommer skitmat)

efter de har det bara gått utför
jag har städat lite, handlat och tvättat upp all min tvätt
och nu sitter jag och äter morots soppa...

usch de e så jävla mycke lättare att slappa när man e bakis

får nog ta nåt riktigt sött och fett till efterrätt så jag får bort nyttighets känslan!

nu sitter jag o funderar på om jag ska gå ut o svänga de lurviga
eller om jag ska sätta på en kanna kaffe o en film...

för övrigt misstänker jag att sonny tagit men sej infon till mitt exam på måndag hem till sverige, hade de på hans usb, kanske inte så smart...
sonny give it back to me!

idag tvingade jag ut malle på baddräkts jakt
så hon kan följa me mej till poolen imon
hon vägrar köpa en bikini, hon har aldrig ägt en bikini
för övrigt har hon aldrig badat i pool eller hav i syfte av att ha de skönt heller
endast i tränings syfte....
jahhh dessa indianer
för mej e de tvärtom har aldrig badat i tränings syfte
och så ska de förbli
för nyttig kan ju inte va nyttigt att va
jag har ju ätit morots soppa!!!

Kommentarer
Postat av: Kajja

åh nice med morots soppa! gjort den själv?

Något som piffar upp morots soppan är att ha i smulad feta. As gött!





ha en nice dag!

Postat av: jull

jag körde keso smaksatt me ginger (va fan heter de på svenska) ingefära? de va as nice me!

klart jag gjort den själv, här finns inte färdiglagad mat i butik... bara pizza:)

puss på dej bejbi

2008-07-02 @ 14:06:12
URL: http://jullbull.blogg.se/
Postat av: Kajja

Du är fan bäst på soppa...Den du gjorde förra somamran var ju så grymt god!



Jaaa keso i soppa is the shit!



har stina pratat med dig om den 2 aug?

2008-07-02 @ 23:08:33
URL: http://kajja.blogg.se/
Postat av: jull

ja jag fick ett mail på facebook av stina, har inte hunnit svara än men skrea den 2, kommer bli såååå fett! längtar redan!

puss o kram

2008-07-03 @ 12:23:27
URL: http://jullbull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback