ensam

i natt när sonny åkte var de sånt där typiskt milano väder efter en varm dag
ett konstant spindelnät av blixtrar över hela himlen o ett svagt muller i bakgrunden
vackert

sonny kom me sitt föyg iaf o e nog snart hemma

detta e min enda ensamma dag på vädigt länge
imon flyttar malle in sen bor vi ihop i tre veckor framöver i milano, portugal o sverige
planen e att jag ska slappa heela dagen, ligga i sängen i läsa en bok
endast stiga upp för att äta
och sen när de svalnar lite ta tag i lägenheten o städa
hmm har redan börjat bli lite rastlös
har börjat tvätta o kalkar just nu av kaffebryggaren
skulle nog väntat me de tills efter jag fått mitt morgon kaffe...

ska kolla igenom de bilder jag fått på kollektionen
ta o lägga upp några här
fotografen e på semester i sverige nu så de tar nog ett tag innan jag får lite mer väl retucherade bilder...

kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback