VÅRSHOPPING

har gjort lite vår shopping,
en söt blå sjal som jag bara älskar
påminner om ett nattlinne jag sydde i åttan

image259

finns mycke sött småblommigt där ute nu
små saker som man kan mixa me
hittade ett sött blommigt skärp åxå

blommor blandat me blommor
så fint
jag undrar bara hur man kan veta var gränsen går
mellan coolt rock chic blommigt
och romantiskt mesigt blommigt

kanske inte finns nån gräns
kanske sitter den i färger och material
kanske gränsen redan sitter i ens personlighet

ingen aning men jag e trött på att analysera varenda himla plagg
semiotics, sociology och fashion system
ämnen som får min hjärna att koka över!

kärlek o fred

Kommentarer
Postat av: Kajja

Blommigt är det som gäller ju! Hurra säger jaaaaaa!
Nice sjal!

2008-02-10 @ 23:17:28
Postat av: Sandra

Den va värkligen jätte fin!!! Men jag trodde vi hade kommit överens om att vi sket i vad som va "inne"... ;)
PS. Skickar ett paket till dig idag, hoppas tulljävlarna håller tassarna i styr!

2008-02-11 @ 06:41:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback