tailoring

image267

Kommentarer
Postat av: anna

damn girl. dem byxorna var riktigt heta.. nice!!

Postat av: Sandra

Ååååå jätte fin klänning!!! Har du sytt alltihopa? Du e min idol, vi kan ju leva på dig för fan!!!
För det här med min bror...asså han verkar inte bli känd på ett tag...sorry!
Föresten så skulle jag uppskatta ett sånt där smile som jag fick en gång när jag behövde en kram...
skulle behövt en kram nu tror jag...Puss saknar dig MASSOR!!!

2008-02-24 @ 16:57:21
URL: http://sandradee82.blogg.se
Postat av: mallis

tjusigt! snyggt med ränderna. du e jätte duktig kram kram

2008-02-24 @ 21:36:51
URL: http://www.malliss.blogg.se
Postat av: kajja

snyggt som vangligt hoho.Du är en kung på symaskinen.

2008-02-25 @ 23:54:09
Postat av: Klara

Grymnt julia! Diggar vverkligen klänning, riktigt nice. Läskigt det där med drinken. Vilka djävlar det finns, argggh. Hoppas allt är bra annars. Kram

2008-02-26 @ 21:16:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback