skryt inlägg

så då var ännu en djävulsk exam vecka över...

först upp var tailoring exam (sömnad haha)
fick 30/30
inte bara de utan 30 lodo
(eller var de lodi? hanna hjälp mej)
vilket kan jämföras me en guldstjärna
mina plagg var inte bara perfekt
utan högsta kvalitet i sömnaden!

ska lägga upp bilder nån dag jag orkar kanske

idag hade vi iaf exam i mönster konstruktion
under dagen har jag utvecklat någon slags
"i-slutet-på-en-stressig.period-feber"
och har varit i en dimma hela dagen
när jag ramlade ut från min redovisning hördejag iaf läraren säga nåt om 30
så även denna exam 30/30
hörde sedan av andra klasskompisar att mitt upplägg, min presentation av mina mönster var nåt läraren sedan hade skrytit om för de som kom efter mej
alltid trevligt att höra

jag kan även meddela att resten av min klass fick väldigt bra betyg med, dom har kommit långt utan vidare lärar hjälp och jag e väldigt stolt över dom!

så då hade jag väl skrytit färdigt då

nu ska jag bara slappa hela kvällen och kurera mej
kolla nåt top model avsnitt eller nåt annat som får en att känna sej hälsosammast i stan
kanske köpa popcorn för att förgylla kvällen!

just de!

GRATTIS PÅ NAMNSDAGEN JULIA!!!

(obs inte en pik)

Kommentarer
Postat av: Annika

Bra jobbat ! Har du inte fått mitt namnsdagskort?Kram mor

2008-02-15 @ 19:05:39
Postat av: kajja

Har sagt det tusen gånger. Du är grym! Tro på dig själv älskling!
Puss

Postat av: hanna

Du e grym på alla sätt vis!!! puss å kram!

2008-02-16 @ 09:01:21
Postat av: Skithöögen Johanna

Det är ju ingen som blir förvånad över att du får högsta möjliga betyg hjärtat. Vi vet ju att du har all kompetens i världen! :) Får gratta i efterskott på namnsdagen.. :P Hoppas helgen blir bra! Puss!

2008-02-16 @ 09:10:16
URL: http://msdynamites.blogg.se
Postat av: Papa To

Är fortfarande stolt över min Dotter Julia, håller mitt löfte ang rökningen!!

2008-02-16 @ 10:50:23
Postat av: Sandra Dee

Fan va duktig du e!
Jag e stolt över dig men det e jag ju alltid ;)
STORT grattis på namnsdagen!!!

2008-02-16 @ 19:20:58
URL: http://sandradee82.blogg.se
Postat av: anna

åå nyss hemkomnna från hus vandring. ååååååååååå vi hittade 2 som vi båda föll för. pladask! det ena kostar 2 mille men då måste man ju ha tomt och sån shit också. så räkna typ 3,5-4 mille då. kul. vad blir det över att göra då varje månad? pengarna slut typ. visserligen har man ju ett nice hus men inget liv. vet inrte vad som e vikigast.

2008-02-17 @ 15:17:01
URL: http://pann.blogg.se
Postat av: jull

tack så jättemycke sötnosar!

2008-02-17 @ 15:30:48
URL: http://jullbull.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback