jag har lyckats

jag har gjort vad jag trodde var omöjligt
efter att ha legat på en stadig 27:a i alla tecknings kurser
har jag äntligen lyckats me en förbättring!
äntligen har jag 30 av 30
trodde aldrig jag skulle lyckas me de när de gäller teckning!

hade varit nåt att visa för anki på textilakademin,
från streckgummor som modeteckningar till högsta betyg

detta visar kanske inte på att jag e bäst på att teckna
utan mer på att jag tvingat på en lärare min stil
och att han accepterat den:)

i vilket fall e jag sååå lycklig att jag ska fira me öl o cigg!
can you belive it???

puss på er alla i sommar solen

(idag var e t-shirt utomhus)

Kommentarer
Postat av: mallis

Åh grattis!!!! du har kommit långt!!
Vill me ha sol, din fuskis.
kram

Postat av: Sandra Dee

Grattis! Det kan ju va så att du har fått högsta betyg för att du e grym....eller vad vet jag. Tänk om Runa hade stt dom teckningarna...hahaha...var gömde du dom här skiss talangerna då? Puss gumman, glöm aldrig att du e bäst!

2008-02-08 @ 07:56:25
Postat av: Kajja

Bra där...Fortsätt att tro på dig själv & det är la as bra att du har egen style på dina teckningar.

heyeyeyeyeyey

2008-02-08 @ 09:30:43
Postat av: Sandra

Vänta lite...tshirt ute??? Hur varmt har ni egentligen??? Jag går med dubbla sockar, mössa, vantar, halsduk, stora koftan under vinterjackan! Livet e bra orättvist ibland...

2008-02-08 @ 09:30:53
Postat av: Kajja

Bra där...Fortsätt att tro på dig själv & det är la as bra att du har egen style på dina teckningar.

heyeyeyeyeyey

2008-02-08 @ 09:33:42
Postat av: anna

livet e gött för dig Jull! vår och högsta betyg! grattis vad duktigt kämpat!!

2008-02-08 @ 11:40:00
URL: http://pann.blogg.se
Postat av: Pappa To

Hello Jull
Vad stolt jag blir!!!
Gattis till 30 men hoppa ciggen ta 2 öl istället

2008-02-08 @ 12:29:20
Postat av: emmilou

grattis gumman, fortsätt i samma takt, blir grymmare ;)

sola lite åt mig med i solen,

2008-02-09 @ 17:35:16
URL: http://emmilou.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback