one exam down one to go

var så grymt nervös inför examet att de var helt sjukt
visste att mitt bidrag kunde tolkas rätt och bli en hit
eller helt fel och bara suga
gött kött de blev en hit!

drog ner ett par skratt under min "sceening" till min stora förvåning
måste erkänna att jag fatta noll när folk började skratta, har jag gjort en komedi?
fick som enda elev i båda klasserna högsta betyg, mäkta stolt!
de muntliga frågorna som följde handlade om dexter och clockwork orange,
tur eftersom de e favoriter för mej

här är iaf mitt bidrag
(känsliga tittare varnas, innehåller brytna naglar in action)



så nu ska jag plugga italienska och jag misstänker att de examet inte kommer gå lika bra...
snart e de jullov!
och imorgon e de julfest!

Kommentarer
Postat av: kajja

åh hejja dig!



PUSS!

2008-12-17 @ 01:59:11
Postat av: mallis

kul med högt betyg!!

Grattis grattis

Postat av: Skithöögen Johanna

Congrats!! Jag tänkte en väldigt massa på Saw filmerna med dessa hemskheter.. Vi får ta en filmkväll nu när du kommer hem, fattiga som vi kommer vara.. Stackars oss. Pöss

2008-12-17 @ 20:50:36
URL: http://msdynamites.blogg.se/
Postat av: emma

Herregud vad duktig du är flicka lilla! jag hade också gett dig högsta betyg =)

Stor julkram så hoppas jag vi hinner ses en snabbis innan ni åker tillbaka.

2008-12-18 @ 08:48:51
Postat av: juli

tackar flickor!

film kväll låter skitbra, efter juldagen och nyår får jag knappt spendera en krona, surt som fan men man börjar väl bli van efter 4-5 år i studentens fattiga värld!

2008-12-18 @ 10:27:01
URL: http://jullbull.blogg.se/
Postat av: juli

men emma vadå? ska du inte vara i vmo under julhelgerna eftersom vi bara ska ses en snabbis? jag har jullov i hela 4 veckor!!

2008-12-18 @ 10:27:59
URL: http://jullbull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback