va fan e de för fel på folk? eller: jag ska aldrig mer bli full på salong!

när jag går på harrys slänger jag inte ett extra öga på garderobs människan
(om jag inte känner honom/henne)
kalla mej arrogant eller vad men personalen på harrys e inte de jag går dit för att umgås me

så här trodde jag de var för alla
men herregud så fel jag hade!

igår var de ju blueskväll vilket höjde åldersgränsen me 30 år
lungt tänkte jag men ack nej, kändes mer som femtonåringar med plunta på skoldisco

så under gårdagens 5 långa timmar hände de mycke
som "parkeringsvakt" ingår tydligen mycke som att agera psykolog mot svamlande 50-åringar...

allt ganska kul

men vad som verkligen inte var kul var att jag hann fixa mej hela 3 stalkers under kvällen.

stalker nr ett var nog de värsta, en askalas islänning
första 1,5 h var han inte så farlig kom förbi nån gång i kvarten o berätta att jag var vacker o gav mej lite dricks,
de kan jag hantera
sen fick han för sej att han skulle in till mej i garderoben
jag sa bestämt nej!
men sen i ett ovakande ögonblick tar killen sats o jag ser honom komma flygandes som om han hoppa höjd i os, i panik försöker jag fånga honom i luften o kasta tillbaks fyllot, orkar inte slåss i många sekunder innan jag tappar honom,
 med huvudet före river han ut allt, typ pengar o drickor.
värst av allt e att folk står runt omkring och glor, ingen gör ett skvatt.

jag skriker o gapar till slut hämtar nån kille en vakt
vakten kastar ut honom, tack
när vakten sedan kommer tillbax, blir de tusen frågor, han försöker få de till att jag känner killen
jag blir förbannad, han tror mej tillslut
men sen börjar den jäveln åxå flörta, hallå jag jobbar! jag har en ring på fingret! och nej jag tänker inte gå till harrys imorron bara för att räffa dej! äckliga jävla män!

stalker nr två var typ 18 bast, ung o full, kan väl hända den bästa,
tycker de e lite jobbigt att alla tror jag e typ 15 bast, lättfotad o gärna följer me fyllon på efterfest efter jobbet...

stalker nr 3 runt 50 år och med öppningsrepliken:
kan jag komma bakom nu så du kan suga av mej?
nej tack

även om de var lite jobbigt me alla fulla människor så var de ju åxå ganska underhållande

lite dricks o en värnamodagarna-tshirt fick jag ju me!

nu e de dags för kaffe! puss

Kommentarer
Postat av: mallis

fyy vad mycket konstiga folk det finns! ska du fortsätta där eller har du fått nog?



kram

Postat av: Kajja

suck på män

2008-08-23 @ 22:04:59
URL: http://kajja.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hahahaha..sånt händer bara dig!

Kram kram

2008-08-24 @ 10:11:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback