julia knalle andersson

har vatt en ganska hård helg
så igår låg jag utslagen i sängen heeela dagen
kan inte minnas när jag gjorde de senast

men kul har de varit i helgen!

i fredes bakade jag o hanna 250 st muffins



de tog på krafterna kan jag säga
på lördagden ringde klockan 06.15
de var äntligen dags för marknad!

även om vi höll på att få nervsammanbrott pga av stress
så var de riktigt trevligt!

tack till alla vänner som kom o köpte av oss!!!



sandra o nyllet åkte hela vägen från falkenberg pga våra goda muffins!!

vår granne o med-knalle sålde hiskeliga ballonger
sofias lilla vilma köpte den ful-snyggaste av alla




efter att vi sålt varenda muffins bar de av mot ljungbydagarna
 vad som hände där behöver jag ju knappast beskriva
de brukar ju se ganska likt ut år efter år
eller så e de kanske de att man ändå inte mnns de dagen efter så man antar att de var lika kul som året innan!

vad jag minns e iaf att johanna hade en jätte mysig liten takvåning
att mina skor var för stora
att jag tappa mina cigg (har fortf inte köpt nya...)
att vi dansa till christer sandelin
att jag drack öl för att hanna tvinga mej (jag var mätt)
att vi gick en fasligt massa
att johannas ost var superb

minns nog ganska mycke tror jag men allt vill jag inte dra upp här!

idag ska jag in på cellprovs tagning, gud va kul de ska bli!!!

ska försöka få till en dejt me mamma em o bulan efteråt...

fred







Kommentarer
Postat av: marlene

men oj då sålde du alla det va ju riktigt bra, då har du tjänat ihop lite pengar så du överlever ett par dagara till,, ert stånd va ju jätte fint med er skyld och allt =)

Postat av: marlene

förresten om du är hemma den 31 aug. ha vi spa kväll med Mary kay kl 19.00 kom med ngn vän kommer bli kanon, det är gratis och det enda du behöver är en balja och en handduk!!

2008-08-18 @ 09:44:27
URL: http://amazingm.blogg.se/
Postat av: marlene

oj är det sant!! vi har utlottning med du kanske har turen på din sida och vinner ;) våran mary kay lokal ligger på vänter sida av eko framför bowlinghallen,,, där liker nicos tvätt eller ngt likande is amma länga frostat glas där det står make up och hudvård där finns vi =) du är så välkommen =)

2008-08-18 @ 11:08:31
URL: http://amazingm.blogg.se/
Postat av: hanna

du glömde en sak...du fick ju faktiskt ett smycke sålt...kram!

2008-08-18 @ 14:05:37
Postat av: Em o Panchito

Tack julla för en fin dejt, o panchito har fått en tand dagen t ära.. =) Puss mitt på mun

2008-08-18 @ 23:10:37
Postat av: jull

tack själv slajm!

en tand! de ska firas!!!

pussas

2008-08-19 @ 09:33:40
URL: http://jullbull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback