städat/dans/träningspass

nu har jag städat heela övervåningen som e ungefär lika stor som hela min o sonnys lägenhet i milan
löokölpppp (katt på tangentbord)
kommer väl bli lika skitigt efter en timma igen med en perser som ligger o rullar på de våta golven...

vad som e jobbigt me att städa hemma hos föräldrarna e vilken tasa/spann som går var
ungefär så här känner väl sej sonny alltid hemma
varenda gång de e städdag förklarar jag vilken trasa som går var och varenda gång tar han fel
har till och me gjort de så enkelt att gult går till toa ( ska väl va lätt att komma ihåg)
men de slutar alltid me att han torkar sovrummet me toa trasan o speglarna me disktrasan
nu börjar jag förstå hur han känner sej

när jag var liten stod de alltid på trasan vilket syfte den hade
de gör de inte längre...

nu ska jag göra klart toan me vad jag tror e toa-trasan
sorry mamma om jag tar fel...

sooo long



Kommentarer
Postat av: Tomas A

Toa trasan hänger alltid på röret till toalettstolen??

2008-08-28 @ 11:44:39
Postat av: Sandra

Hahaha...tror mamma blir jätte glad när hon kommer hem å du gjort fint! Får väl gå om du tagit fel trasa!

Ska oxå ta tag i våran städning nu...boooring!!!

Pöss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback