i-lands problem

dagens problem e att jag behöver färga håret om jag snart inte ska kallas blondin
sen i julas har jag använt samma färg som jag gillar
garnier me de vackra namnet mango och en fin flicka på asken
de e allt jag vet

kommer hem till svea o märker till min förskräckelse all olika länder har olika namn på samma färg
inte nog me de! hälften av alla förpackningar har pernilla wahlgren på omslaget!
vem fan tror dom att dom lurar,
inte en chans att hon färgat håret 10 ggr för en reklam kampanj isåfall hade det inte varit mycke glans kvar på den skallen

hur fan ska jag hitta samma färg här?
ja vet att de har olika siffror ja, men vem lägger märke till siffrorna när ordet mango står jämte???

nu har jag köpt en 10 kronors hårfärg på smålänningen
med en vacker flicka på omslaget, ingen jävla pernilla
vågar ja?

om ni senare i veckan ser mej me värre hårfärg än nu så vill jag bara säga att
inga kommentarer är bättre än en lögn, och var för guds skull inte ärliga!

nu ska jag tillbax till att göra en skylt till den stundande marknaden!

kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback