.

e inne o läser hanna fridens blogg då och då
hon får en alltid att reagera
skratta, le, bli förbannad etc.

såg att hon skrivit att de e lugnt att ta bilder från hennes blogg så länge man länka, eller nåt i den stilen, tack
hanna e väldigt duktig på att ta bilder på sej själv
speciellt för nåt år sen var hon duktig på att lägga upp otrologt vackra blider
eftersom jag samlar på allt och inget o speciellt fina bilder hittade på nätet så har jag knappt koll på längre var jag hittat de
men vad jag vet e att en fin bild på fröken friden va inspiration när jag gjorde den här



vill ni åxå gå in o läsa hos henne så klicka
här!



Kommentarer
Postat av: marlene

men åå vad roligt julia =)

då ligger vår studio på ekos vänstra sida framför bowlinghallen,, det ligger ngt som heter nicos tvätt eller ngt likande där med ( vet du vart ?) på våra rutor är det frostat glas med text hudvård kosmetika så där håller vi till. kl 19.00 är det och du behöver bara en handduk och spann/balja till dina fötter =)sen har vi resten =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback