chuuuupa

inatt satt jag på msn me malle o junio/fishy
fishy e en helgo pajk som vi träffa i portugal



han har tagit sej hela vägen till milano o kan inte fatta varför vi inte vi gå ut o dansa me honom
tacka gud för babelfish men de räcker ju inte hela vägen

mycke synd att ja e i sverige o malle i dubai
hade vatt så kul att dansa loss!

han skicka iaf en låt ett minne
denna rocka vi till varje kväll i cascais




nu e kaffet slut, dans står på scemat
därefter laga mat till far sen ska jag nog virka en stund!

move those hips!

Kommentarer
Postat av: marlene

ska du virka =) förretsen va dina smycken fina,, tänkte gått tillbaka och kollat på dem men det glömde jag ju så klart!! japp en balja/ spann till fötterna =) och en handduk sen har vi resten =)

Postat av: Kajja

darl...ditt halsband har nått sverige nu. I alla fall i Göteborg på Monik. hahah då vet du.



löv till dig!

2008-08-19 @ 12:17:30
URL: http://kajja.blogg.se/
Postat av: Sandra

Du får gärna ta bort mitt lilla foto på mig, där det står om mig..du vet vad jag menar.

Sätt in nåt annat kul där, nån fin döskalle eller nåt!

Den blir sååå fin!!! Löv itt! ;)

2008-08-19 @ 19:56:00
URL: http://sandradee82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback