svårt att slappna av

jag har spenderat dagen me att försöka slappna av
har suttit i solen o druckit kaffe
läst skvaller tidningar på balkongen
till o me försökt vila middag
booring

sista timmarna har jag spenderat framför min helt fuckade overlock
varför ska alla maskiner protestera samtidigt??
gjorde iaf en liten mini kollektion av tights
som ska dölja mina vita ben



nu e jag rastlös igen
jag håller nog på att bli arbetsnarkoman
vet inte va jag ska göra nu när jag kan vila...

sonny sprang iväg för nån telefon intervjuare intervju
ja jag säger då de
ett yrke jag aldrig mer kommer ha
psykiskt påfrestande som fan
att människor kan va så otrevliga mot folk de inte ens känner övergå mitt förstånd...
eller e de väl bara jag som e lite mesig o naiv...

jag vill festa, har jag inte gjort rejält på länge
e brakfylla skulle sitta fint!

nä nu tar jag en dagens!!

ciao tutti!

Kommentarer
Postat av: kajja

Så jävla hett bejbi!
Vill oxå ha brakfylla. Men jag hoppas på de imon hehe..

PUSS & lav ya!

Postat av: Skithöögen Johanna

Tja babe! Tightsen i mitten kan du ju ge mig direkt, för de kommer jag sno av dig annars.. :P Hoppas du får din brakfylla, det förtjänar du!! När kommer ni exakt till Schweden? Fyller ju i juni och tänkte se om ni kan komma på partyt? Pyss pyss

2008-04-26 @ 08:54:21
URL: http://msdynamites.blogg.se
Postat av: jull

kajja: du måste fan ge mej en ordentlig uppdatering, johan 1 2 3 etc, fattar ju noll!
höögen: vet inte när ja kommer t svea, funderar på att dra
en sväng t portugal när skolan e över, om ekonomin tillåter dvs... i vilket fall så har ja sista exam den 7 juli så i juni kommer ja inte va hemma... du får ja skjuta på festen, särskilt om de e maskerad som vanligt för de e jag sugen på!! puss

2008-04-26 @ 17:35:06
URL: http://jullbull.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback