Kräftskiva

 
Tjohoo!

image97
I helgen var de kräftskiva ute på kvarnagården!
En otroligt trevlig tillställning, me sång, kräftor och snaps. (ett par för mycke...)
själv åt jag ju inga små djur men de andra vräkte i sej.
Helt otroligt hur många liv en människa kan ha på sitt samvete under bara en kväll:)
Själv tycker jag de var lite mycke arbete för så lite mat!
Sen tar de ju sån tid ock¨så, speciellt när man sitter jämte och bara väntar på att de andra ska bli klara,
allt man kan göra då e att snapsa och sjunga... sen var man ju den som lämna festen först också...
Men men kul hade jag och här e loite bild bevis:

   

   

 

För övrigt sitter jag och försöker få tag i en jättefin lägenhet centralt i Milano...
Ganska svårt må ja säga, speciellt me min ekonomi och för att inte tala om Sonnys...

Jag har även lyckats få tag på ett par kort fån andra delen av min festival, lägger upp de imon, sååå trött på datorn nu...

fred
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Fan vad snygga alla är! =) Tror det är alla snapsarna som gör oss så otroligt snygga.. Eller? Ladda batterierna nu då så tar vi en tjejkväll den 27:e? Puss hjärtat

2007-09-12 @ 17:40:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback