J u l i a sf e s t i v a l - 0 7

 
 
 
Nu börjar jag piggna till lite granna efter helgens festival...

Om de e nån som missat de så fyllde jag 25 i helgen!
Tidigare i vår var jag väldigt besviken över att inte få åka på hultsfred i år, en tradition
som lixom gör hela sommaren.
Under internationella kvinnodagen nere i milano "festa della donna" blev jag väldigt avundsjuk på Donna,
jag vet att de betyder kvinna och de e alla kvinnors dag. Men tänk då OM man heter Donna då får man nästan
två fester i ett... Jag beslutade då att jag skulle fixa en "festa della Julia" som substitut för de missade hultsfred...

Nu i helgen bar de av iaf.
på spelscemat stod:

Chemical vocation
Tim K
Allvaret
Blinded by fact

Sen till detta ständiga kamera problem:
Det var vissa faktorer (som jag och Sandra Dee knappt kan rå för) som
gjorde att jag lycklig gick runt och tog kort en hel kväll och dagen efter  vakna upp me en tom kamera...
Men de e ju inget vi talar högt om, kan ju hända den bäste!!

I vilket fall som helst har Kajjan ryckt ut till mitt försvar och gett mej lite pics att skryta om!!!
Tack kajja de e en ängel!!

image76

inbjudan indränkt i öl


image77


Jag ger Joanna sitt festival band

   

De bästa me denna festival var att jag fick paket!!
David och My de sanna festivalarna tog sej från norrlands skogar och var me på förfesten!!
skit kul att ni kom vänner!
Scenen e såå fin, Sonny du e bäst!!


   

Första bandet Chemical vocation
De gick väldigt vilt till ett tag
Men vi tjejjer ville ju inte va sämre på dansgolvet


   

Här e vår snygga bar med Sonny och David as Beertenders


   

Här har vi kajjan och Marie som sitter och pepper inför nästa spelning:
TIM K



någonstans här skulle jag gissa att även Kajsa fick lite för mycke av de goda i sitt glas, för här slutar nämligen hennes dokumentering av kvällen... Jag ska på jakt efter fler bilder för att ta reda på vad som hände efter kl 21.00. Någon måste ha ett bevis...
Så jag säger bara fortsättning följer ...

fred

Kommentarer
Postat av: Kajja

Ey vännen.
Säger det igen din fest var så värd!Hurra för dig! Peppar lätt för en Julias 08!
Vi hörs bejbi
Kärlek

2007-09-05 @ 18:40:57
Postat av: Sandra Dee

HAHAHA...Jag tar inte på mig nåt som helst ansvar för något den kvällen...speciellt inte någon kamera... Puss på dig älskling!

2007-09-16 @ 18:48:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback