Falkenberg nästa

tjoho!

nu har jag äntligen klarat av min kvot av jobb denna sommaren/hösten.
Ja iaf på Ewes stålfjäder, min karriär som svetsare e äntligen över!
Jag tror jag stäckt muskler i min kropp jag inte ens visste jag hade och känner mej just nu som en vandrande pinne!
Skulle nog behöve en massage..

Idag bär det iväg till falkenberg och Sandra Dee!!
Tror nog att jag ska träffa Åsa Påsa me, inte helt säker dock.
I vilket fall ska de bli såå kul.
Imorron ska jag till Vessige av alla ställen och festa loss me Hannis
på hennes nya skola.
Åhh folkhögskola, finns de nåt bättre koncept!
Saknar de dansande dagarna!

Allra viktigast just nu e iaf att vi hittat en lägenhet!
Eller de tror vi iaf... De finns ju en liten buffert me missförstånd i italienska vs engelska
och de där maffiososarna går ju inte alltid att ite på:)

image108

detta e iaf en del av lägenheten vi hoppas på, har bara en bild till men den har en gul vägg...
ja ni förstår ju själva att såna bilder inte hör hemma här!!
Efter sompa ringt på den var jag överlycklig, sen kom jag på att vi inte vet mycke om den typ om de finns
värme, internet, sovrum, storlek, gata ja såna små saker...
Men huvudsaken e att de finns ett loft och frächt kök...

Annars e jag åxå glad över 50 cents återkomst,
ja jag e en nörd men jag har saknat honom:)

Oj oj oj höll på att glömma de viktigaste som hänt den senaste veckan:
Slemmet och lojsan ska ha baby!!
GRATTIS!!!!
E så glad känns som jag ska få ett syskon till, här ska börjas sticka!!


fred

Kommentarer
Postat av: Kajja

Shooooo.
Hoppas du har det gött i falkenberg.
Vi får höras i veckan om helgen.
Kyss

Postat av: anna

hoppas hoppas hoppas ni får den då! Skall hålla tummarna. ringer dig på fredag så får vi prata lite då.. kramar

2007-09-27 @ 01:00:08
URL: http://pann.blogg.se
Postat av: anna

hallå stumoan. fan vad kul det var att träffa dig igen! så längesen fast kändes ändå som igår. hoppas resan hem gick bra! Lycka till med lgh! Pussar

2007-10-02 @ 22:43:18
URL: http://pann.blogg.se
Postat av: Sandra Dee

Hej bruden!
Ja hade skit kul när du va här å fäller en tår nu när du har lämnat landet...snyft...
Hoppas ni får det bra, å att ni får er fina lägenhet. Love you, hälsa pojken din.

2007-10-03 @ 10:35:58
Postat av: Big Fat Mama

Bulan sparkade mig rätt hårt nu o bad mig hälsa till världens bästa tant julla!! Det är så roligt att läsa hur du har det.. jag saknar dig så.. vi få mysa när u kommer hem med glögg o tända ljus!! Pussas

2007-10-26 @ 22:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback