Produktiv

Idag har jag varit lite mer aktiv än de senaste dagarna...
Min dag har gått åt till att skissa, teckna, måla, kallade vad du vill
men jag har iaf börjat med något som kallas skolarbete.
Skolan själv har ju inte satt igång något än så jag tänkte börja lite själv...

Sonny har varit socialt stöd åt en kompis som blitt dumpad redan innan de blev tillsammans
så jag har varit hemma och pysslat alldeles själv, as gött!!

Har även:
* lyssnat på italiensk mtv och faktiskt hittat en italiensk favorit låt.
* installerat en ny mikrovågsugn vi fick av vår hyresvärd
* slagit in en födelsedags present till någon:)
* klippt mitt hår
* lagat mat

tänk va mycke man hinner me på några timmar när man e ensam:)

nu e jag nog värd ett avsnitt av desperata hemmafruar!

puss & fred

Kommentarer
Postat av: Kajja

Du är bäst!
puss

Postat av: Kajja

vill ha jul..för jag saknar dig. nu sk ajga testa att ringa dig.
pöss

2007-10-21 @ 00:04:06
URL: http://kajja.blogg.se
Postat av: hanna

hej hej kära vän! fint ni fått det, måste vara roligt...har du klippt dig, igen? fick det bli en tripp till tony&guy eller var det på egen hand?....hoppas ni har det bra, kramar i massor till er båda, hann

2007-10-21 @ 11:31:42
Postat av: jull

tony&guy no way! trimma bara luggen lite, kändes som jag hade en gardin framför ögonen och var tvungen att titta ut i smyg... varför e du aldrig på msn???? tjohoo

2007-10-21 @ 19:19:31
URL: http://jullbull.blogg.se
Postat av: mallis

hehe vilket bra tips :)

fick ihop det till slut, fastnade tyvärr på några fyllekort med.

ha det gött /kramkram

2007-10-22 @ 17:27:05
URL: http://www.malliss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback