hund/katt/sovrum/kök

Jag såg en hundvalp i ett skyltfönster idag,
den var lika liten som en kattunge den var såå söt,
jag ville köpa den men sonny sa att de var lite mer att göra
me en hundvalp än me en kattunge.
Jag undrar om man kan köpa en valp
och låtsas att de e en katt, låtsas så mycke att valpen till slut
tror att den e en katt och blir smidigare att ta hand om,
så man slipper gå ut och rasta den hela tiden,
kanske köpa en kattlåda istället och framför allt få den att
sova bort typ 80 % av sitt liv.
Ska kolla upp detta...

Annars kan man ju bara köpa en katt iofs...
Fast nackdelen me de flesta katter e att de
verkligen vägrar bära kläder,
jag vill ju köpa en regnkappa i mini format...

Nog snackat om djur!

Har varit 2 vändor på svenska ambassaden aka IKEA denna helgen,
trots detta saknar vi fortfarande data bordet och madrass
i sängen...

här e lite pics från vårt sovrum/arbetsrum som vi måla i helgen:

before:



som synes rätt så skabbigt och hemsk "säng"

i målar tagen:



After:



ok kolla inte på de fula gardinerna!!!

Vi plockade även upp lite köksmöbler/hackar bänk
på ikea så köket ser lite finare ut:

image127


image129

Nog om detta

hej på en stund

Kommentarer
Postat av: Skithöögen Johanna

Det ser ju kanon fint ut ju!! Ska försöka spara ihop pengar så jag kan komma ner till er i vår! Lever så fattigt nu så jag vet inte vad jag ska göra.. Studentlivet är inget för mig! :P Saknar er mina stjärnor! Pöss!

2007-10-30 @ 15:19:31
Postat av: Sandra Dee

Nu har ni det ju as fint ju...tänk på förra hålan ni bodde i så e ju detta rena slottet! Fan va högt i tak ni har. Jätte fint!!! Gillar dock inte din nya sida..lite mycket data för mig...men visst. Puss på er!

Postat av: jull

Sandra jag ska tala om för dej att hela min bloggsida e helt vrickad, jag satt i två timmar och försökte ändra bakgrundsbild här. helt omöjligt, de enda som jag kunde få det var denna data sida, så nu ska vi inte klaga utan va tacksamma för de lilla:)kram

2007-11-01 @ 11:10:53
URL: http://jullbull.blogg.se
Postat av: Sandra Dee

Ja e sååå tacksam för det lilla...puu älskling

2007-11-03 @ 20:42:33
URL: http://sandradee82.blogg.se
Postat av: Sandra...

puu betyder alltså puss

2007-11-03 @ 20:43:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback