Hall/korridor

Chip!
Nu har vi även pulat klart i hallen!
De saknas självklart lite stuff på väggar och sånt, men de e sånt som kommer...
Vi har iaf målat hela hallen/taket i vitt och en röd vägg.
Jag glömde ta kort innan vi började, men ni som såg vår gamla lägenhet kan ju ana hur de såg ut:)
Vi har iaf en jättefin klädhängare i röd medaljong som vi utgick ifrån

Resultat:

 
image117

 

Alla möbler här e väldigt gamla, så gamla att de snart e moderna igen,
men eftersom secondhand (gnosjö hjälper) e mitt ikea so trivs jag!
De som ändå slår allt e att vi faktiskt ska få en ny säng, Ikea.

image119


Ikea må va lågbudget i Sverige men i landet där bäddsoffor från 40 talet
är standard känns en helt oanvänd Ikea säng som ett himmelrike!
Vår hyresvärd ska bara få tummen ur och köpa den...
Men den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge!

Annars leker jag hemmafru, pysslar i hemmet och shoppar fynd.
Idag fynda jag två par skor! ett par höga (ska bara lära mej gå i dom) och ett par låga.
Skolan har inte satt igång på riktigt änoch de känns ganska skönt att ta de lite lugnt.
Eftersom min skola helt plötsligt trollat bort kursen Illustrator från mitt schema
tänkte jag passa på att anlita min privat lärare, Sonny,  i de ämnet innan allt blir för hetsigt,
känns lite som lugnet före stormen...

Nej nu e de dax får pannkakor me lingonsylt

ciao tutti




Kommentarer
Postat av: N R 1 2 6

fint!

Postat av: Kajja

Åh jag älskar era möbler. Lyan verkar stor. Hur många kvm?
Fan dax att slagga. ska upp snart eh. Ringer nån dag bejbi!
ha det gott.
kärlek

2007-10-17 @ 00:47:23
URL: http://kajja.blogg.se
Postat av: Sandra Dee

Å mina små gullungar va ni har gjort fint då...Den verkar ju helmysig! Hoppas ni får eran säng snart. Puss på er!

2007-10-17 @ 17:32:13
URL: http://sandradee82.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback