julmarknad

Igår var jag, Mazda o Malle ute och utforska julmarknaden.
Måste va den enda marknaden i italiens historia som inte bara säljer skräp.
Mysigt som fan me all julskyltning och shoppinghumöret var på topp.
Köpte denna underbara målning till vårt hem, som kan behöva lite frälsning.

image156

yea yea so kitch!

Hitta också lite klappar till familjen och friends.
Efter som marknaden e gigantisk hann vi me ca en femtedel
så jag ska dra me sonny ut idag igen...

Blev såå himla sugen på prinsess tårta häromdagen,
efter att ha läst sandrus blogg
och hitta då den italienska motsvarigheten,
trodde jag...

image157

prins-tårta som vi säger,
ser ut som en buttekaka
men smakade skit,så jag slängde skiten.
Hur svårt kan de va att göra en söt deg utan att den smakar kemikalier?
Man kan ju fråga mazda som gjort ett antal försök att hitta rätt ingridienser
till "skolebrö" (vaniljbullar på svenska).
Sista försöket stank ammoniak, då kan man ju fråga sej varför det överhuvudtaget
finns en jäst för söta degar som stinker ammoniak???

Kristinas födelsedags fest var iaf kul,
med undantaget att två tjejjers pojkvänner antagligen inte
tål alkohol överhuvudtaget,
vilket de två tjejjerna fick ta ansvaret för och skämmas ögonen ur sej pga.
Jag nämner inga namn men jag kan ju säga att varken jag eller mazda somna speciellt glada den kvällen,
och tog en lååång lunch på burger king dan efter för att vädra ut...

Pga denna fylle sjuka bland den manliga rasen får ni BARA se bilder på flickor



kärlek o fred

Kommentarer
Postat av: Kajja

Åhhh din tavla, är bra skit!Älskar den!
Och vetekransen ser ju inte sååå jävla upphetsande ut eh.
Så typiskt killar att inte veta när man ska sluta dricka....Sprit är en lurig dryck.

All kärlek till dig & du var såå het i din frippa. (Fast de tar i mot att säga de jhahha)

Godnatt

2007-12-10 @ 02:35:15
Postat av: Sandra

Älskar Julias fyllesmile!!! ;)
Fattar inte steget från prinsesstårta med grädde å sånt till den där vetekransen??? Du kan väl göra egen prinsesstårta! Puss på dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback