Design veckan

De va visst ett bra tag sen jag hade ork och tid att uppdatera här!
Har ju hänt lite sen sist...
Vad som hänt e jag inte helt säker på.
Vi har ju haft lite besök den senaste tiden, Johanna var här och semestrade.
mest shopping och sol slappa i parken, precis som semester ska vara!
Vi försökte iaf en dag att ta os ut ur milano för att se nåt annat,
vi skulle ta oss till havet för att sola. Vi tog ett 2,5 timmars tår till kust staden Varazze.
När vi lämna milano sken solen och allt var fint, när vi anlände till Varazze var de mulet!
Vi låg på stranden fullt påklädda, me en filt och frös...
Detta hindrade ju inte hanniball att ändå få rosa färg!

Hanna har åxå haft besök av sin far och hans familj.
Såg inte så mycke av dom för de låg på hotell och Hanna hängde me dom själv.
För henne var de lite stressigt att både gå i skolan och underhålla två vuxna och två barn,
men för mej var de ljuvligt att ibland komma hem till en tom lägenhet:)

Nu e de iaf fall design veckan här i milano. Johanna, verkligen synd att du inte kom denna veckan,
du hade verkligen gillat de. Utställningar precis överallt, massa inspiration och galet me folk.

image24

Cowparade kom till stan, massa söta kossor över hela stan




image25

Glasblåsning, så häftigt, någongång vill jag testa på detta




image26

Detta e lampor från min skolas utställnings hörna, plastmuggar i massor




image27

Golvlampa från HDk eller om de var Konstfack, deras monter smälte in i varann så de e svårt att ursklija...




image28

En helt underbar tron stol som jag vill ha, inte bästa kvaliten på bilden dock...




image29


En till lite söt kossa!




image30

Lilla Johanna under vår dag vid havet!


I veckan kommer mor, far, Martin och Milla och hälsar på ett par dar!
Ska bli kul, lite fullt i lägeheten dock, 7 pers i en liten 2:a!

Nu måste jag verkligen sätta mej att plugga, måsta plugga in alla dar jag har besök,
antar att sånt inte hinns me då!

Skriv en comment for fuck sake!

kärlek

jull bull


Kommentarer
Postat av: Anna

hallå Jull. Fan vad soft du har det! Massa roliga saker. Så kul e det inte här hemma. Antar att man är född i fel land =( Skönt att höra att allt är bra iaf. Den sista kossan på bilden var rätt porrig.. Grrr
Puss

2007-04-28 @ 21:13:33
Postat av: emmilou

Fan va cool utställning :)
Låter som ni har det alldeles fanastiskt därnere. Skulle vilja komma och hälsa på =D

saknar er! mamma hälsar så mycket. puss och kram!

2007-05-01 @ 13:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback