tyger tyger så långt ögat kan nå...

lång dag men fått mycket gjort
förmiddagen irrades runt bland tyghyllorna
inte allt för många motgångar där för ovanlighetens skull
resten av dagen har jag sytt sytt sytt

sompen har åkt till cremona för att hälsa på tolga
and I am all alone

igår kolla vi på en ganska lam film, Quarantine
alla fick rabies och käka upp varann, inte mycket mer än det
men sista scenen gilla jag, ljuset, ljudet och gåshuden på mina armar



nu ska jag måla klart tyget jag håller på med sedan ska jag ta en öl och en cigg på balkongen
och SEN äntligen ska jag sova

imon kommer mallika hem efter att ha varit i Indien alldeles för länge!
milano is not the same without her

natta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback