helgen och de roliga är över

lördagen i parken med vänner var helt underbar!







igår morse var jag iväg och sminkade lite åt mikis thesis video
synd att jag inte hade kameran me mej för det blev en jättefin frisyr...

resten av gårdagen jag jag runt och pustade över värmen
fick sytt klart en klänning, en kjol och en toille
helt otoligt med tanke på att allt jag gör går i slowmotion här i 40 graders hetta

om en månad är jag klar med min thesis och har redovisat den
om en månad är jag arbetslös
om en månad är david och my på besök
om en månad kommer jag ha fruktansvärd framtids ångest

den ångesten sparar jag till dess
har inte tid att tänka på det nu

so long

Kommentarer
Postat av: hanna

annars får du satsa på muffinskarriären över sommarn...snart ett år sedan premiären var=)

2009-05-25 @ 11:36:42
Postat av: jull

kanske kunde vara nåt, fast jag vill nog ha ett fik att sälja i detta året...

hur går de för dej? besämt dej om framtiden?

hur var bröllpoet? bilder? kram

Postat av: Jenny

Hej! Jag ska åka till Milano om drygt en månad. Vill besöka den omtalade "söndagsmarknaden". Vart hittar jag den/dom och vilka tider gäller? Har de marknaden även i slutet av Juni?

2009-05-25 @ 13:29:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback