sol shoot makeup monster stress värme thesi

shooten igår gick väl ganska bra
blev ju inte helt som jag hade tänkt mej
men blir det någonsin det?
hade kanske blivit lite bättre om det inte hade varit 40 graders hetta
och modellen envisade med att vilja svimma/vila efter varje tre minuter
konstigt nog var det inte alls hennes totala brist på mat och vatten de sista dagarna
(jag är modell, vi äter inte)
utan en blindtarmsoperation för sex månader sedan som gjorde henne yr
ja världen e allt bra lustig


modellen-ellen o makeup-christine

sitte nu uppe och dricker morgonkaffe i en för mej helt omänsklig tid
ännu mer omänskligt pga att jag bara fått en två, tre timmars sömn
här e så omänskligt värmt att det knappt går att sova me full fläkt
förutom värmen så finns det ett monster i vårt hem
varje natt vaknar jag av smärta i armbågen
blir självklart klarvaken och kan inte somna om
jag stiger upp och kollar i spegeln
monstret har varit framme igen
ett cm högt och två cm brett bett som värker

en gång ingen gång
två gånger ett sammanträffande
tre gånger och jag tror monstret är kär i mej

synd bara att jag inte vet hur han ser ut eftersom han hunnit fly när jag vant ögonen vid mörkret...
annars skulle jag ge honom en stoooor kram!

nu ska jag iväg och göra hår o smink på en shoot
efter de ska jag ut o handla material
sen ska jag sitta klistrad framför illustrator och photoshop i två dagar!

puss ni fina


Kommentarer
Postat av: mallis

Skönt att du är klar snart iaf. Så du ser slutet på all stress.

Postat av: Sandra

Alltid kul med lite kärlek!

Monster har ju oxå känslor...synd bara att han ska hålla på å bitas...

Hoppas du snart kan varva ner lite!

Puss puss darling

2009-06-16 @ 22:16:16
URL: http://sandradee82.blogg.se/
Postat av: marlene

hej julia =) det e väldigt skönt att ha det =) hur ska du fira mdsommar är du hemma i svea igen eller är diu kvar? tänk att du snart e klar eller e du redan klar? du är helt otroligt duktig!

2009-06-18 @ 11:55:34
URL: http://amazingm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback