sköna söndag

söndag tillbaka i verkligeheten eller snarare thesis
i torsdes kom ju Palm på besök, ett intensivt besök
fredagen var en låång dag

jag började dagen med att gå på intervju för ett jobb i Tokyo för Toyota group textile research
jag trodde knappt att jag hade nån chans eftersom jag pluggar fashion and textile
och har inte läst så mycke textil de sista tre åren
och självklart gick ju jobbet till en italienska från textil klassen
men från 30 nergallrade till 8 som fick intervju kom jag kanske på andra tredje plats
för ett jobb jag inte var inriktad i, ganska nöjd ändå
de var toyota killarna me, de gillade min lilla portfolio och behöll mitt cv

efter de mötte jag upp Sompen och Palm
och sen gick vi
gick och gick i timmar
Salone de mobile, design week hade mycke att titta på
skulle tagit fotona från palm innan han stack men de glömdes helt bort, se om han kan skicka över några
denna bild e den enda jag tog med min mobbe
fina ängla gungor, kommer passa fin fint i de höga tornet jag kommer ha i mitt framtida hus



efter en dag av vandrande på mässan gick vi hem och vilade lite drack öl
gick hem t lina och martina och drack lite till
där satt vi sedan till klockan sex på morgonen och utmattade drog vi oss hemåt
när jag vaknade dagen efter hade Palm åkt hem till svea igen
gårdagen spenderades i sängen med van veeteren och pizza

nu måste jag börja arbeta med thesis
Mal the gal kommer över och ska sy sin klänning till tailoring examet
vi går inte längre i samma grupp så hon har exam på tisdag
imorgon gör vi ett nytt försök till product management examet!

ha en goe dag
tjo!




Kommentarer
Postat av: kajja

du är den bästa!

ringer i veckan darl.



Puss love!

2009-04-26 @ 21:48:53
Postat av: jull

whohooo!

jag väntar!

puss o kärlek


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback