om IED var min chef skulle jag sagt upp mej för länge sedan

så i morse var de ju exam
eller nej just de de blev ju aldrig av
en halvtimma efter att de skulle ha börjat ringer läraren och säger att hon e sjuk
och kommer att förbli så hela veckan
om hon planerar att vara sjuk en hel vecka tror jag nog att hon visste de igår också!
så då gick jag fram och tillbaka till skolan, en timma i onödan
i regn

kl fyra var de dax igen
hade en föreläsningom att jobba i italien
regler, kontrakt osv
kan va intressant tänkte jag och traska återigen till skolan, regn
intressant tills föreläsaren öppnar käften
ITALIENSKA
min italienska e tillräckligt bra för att jag skulle kunna hänga me någorlunda de första 40 minuterna
sen blev min hjärna överhettad och jag gav upp
jag traska hem igen

två timmar har jag traskat idag
under hela tiden har jag haft en liten liten sten i min sko som jag inte orkat att böja mej ner och plockat ur
det har resulterat i en blåsa under foten och hål i mina finaste strumpbyxor
skit måndag

nu har jag gett mej ett långt bubbelbad och en god sallad
sonny e i cremona och jag njuter av tystnaden
nej de var ljug, jag njuter av johan örjansson

imorgon gör vi ett nytt exam försök, tailoring ska äntligen ur världen

kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback