funderar på karriärsbyte

ställde klockan på åtta, ligger fortfarande kvar i sängen
varför?
för de e så sjuihelsikes synd om mej!
nä mest synd e de nog om sängen, för om jag inte ålar mej ur snart pissar jag på mej

igår gjorde jag veggie kroppkakor eller pitepalt om du vill kalla de de
har adrig fattat skillnaden
familjen tyckte om de men mina smaklökar e paj så jag tyckt de smaka skit!

hörde att hef blivit trippel-dumpad av sina tre playboy flickvänner
kanske e de så att i slutet av säsong fem på girls next door så flyttar alla tre ur "the mansion"
då ska jag flytta in!

saker som måste fixas innan jag flyttar in på "the mansion":

*håret, måste växa mer och blekas till oigennkännlighet
(last minute rescue: plastiga extensions, kanske paris egna märke)

*rösten måste fixas, boka tid hos en röst coach,
måste lära mej att prata på konstant höga toner
och att skrika högt och mycket när jag blir upphetsad av något, tex en delfin...

*brösten måste vara mer exponerade
kanske ta lite fett på rumpan och spruta i för rumpan får ju gärna vara platt

*kläderna behöver en total makeover
fast enklast e nog bara ett släppa allt vad stil och smak heter,
köpa ca 100 olika pyjamaser och sedan hyra in en stylist så fort de e gala

*synen måste nog fuckas upp rejält också om jag ska klara
kalla hef pumpkin och pussa honom stup i kvarten

så sen e jag nog good to go!

the playboy mansion here i come!


Kommentarer
Postat av: marlene

haha julia där hade du nog platsat fin fint ;) du verkar ju ha en bra plan allafall ;) reser du tillbaka nu snart då ?

Postat av: Marlen

:D

Sådär karriären räddad! Frågan kvarstår?



Hur länge skulle man stå ut?

jag menar: Plastperuk, inbyggda krockkuddar konstant mysdress och såå inteligenta samtal sen!!



Jag tippar ett par dagar max. ;)



Kram

2008-10-07 @ 22:02:36
URL: http://malliss.blogg.se/
Postat av: emma

haha vad skön du är! Då kanske sonny (som du fortf kommer ha vid sidan av för hef lär nog inte orka alla dagar ;) ) vara med i Fabios program, för det måste väl ändå kommer fler säsonger?!

2008-10-08 @ 09:30:25
Postat av: julia

hahah helt underbart, fabio hade jag ju helt glömt bort! de e ju de perfekt programmet för sonny, att bygga muskler o vara romantisk, precis i hans smak!

2008-10-08 @ 10:24:39
URL: http://jullbull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback