one down, three more to go!



första ljuset tänt i vår glittriga trolldegs ljusstake som sonny gjort

eftersom alla frågar reder vi ut de en gång för alla

ja jag kommer hem till jul
har tänkt boka biljett i en veckas tid nu men jag känner på mej att imorgon e dagen då de äntligen blir gjort
jag kommer nog att vara i svea den 19 dec till den 13 jan, om allt går som planerat

nu ska jag plugga
finns de nåt bättre att göra en söndagskväll?

jo förresten igår gjorde jag min mtv debut
jag missa programmet!
kan ni fatta har gått runt och väntat i veckor och så glömmer jag helt bort de!
faaan!

Kommentarer
Postat av: mallis

Vad fin den blev!! kul att ni kommer hem en sväng.



Typiskt att du missade mtv! kanske sänds igen eller finns på nätet?

Postat av: anna

kommer du till götet då baby?

2008-11-30 @ 23:35:35
URL: http://pann.blogg.se/
Postat av: juli

malle: ja men visst blev den fin, lite lagom kitch:)har letat på nätet efter avsnittet, utan tur... ska kolla me min cinema lärare, han har lite kontakter på mtv, kanske man kan få den på dvd...

anna: hade gärna kommit till götet, vill ju träffa din lilla minilimpa åxå! får se vad ekonomin tillåter, flyget går ju från köpenhamn, en liten omväg kanske:)

2008-12-01 @ 11:29:30
URL: http://jullbull.blogg.se/
Postat av: mallis

Hoppas den går att hitta. Vi kanske kan se om vi kan styra upp en fika när ni e hemma nu. Det var ju ett tag sen ju,

kram kram

2008-12-01 @ 19:31:42
URL: http://malliss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback