hektiskt liv

känns lite som om datorn sitter fast framför mitt fejs just nu
har så mycke skolarbete just nu att jag knappt minns när jag softade sist
o helgen e inte mycke bättre
grupparbete både lördag och söndag
mitt i all kaos fyller sompen år
jesus kristus
när de sa att andra året skulle bli hektiskt fatta jag nog inte riktigt
så himla mycke skriftliga arbeten förstör inspiration
till kollektionerna

när man äntligen ser ett slut på ett projekt kommer de alltid en tvist
igår tex.
har jobbat som fan me min trendbook och börjar se ljuset i tunneln
på lektionen igår visade jag upp mitt arbete
och lärarna var mycke nöjda, puhh tänkte ja,
nää eftersom jag ligger före resten av klassen ska jag lägga till sidor i min bok!
de e tacken för att man jobbar som en slav på all fri tid
bara för att resten av min klass e lata,
hellre väljer att gå ut och klubba iställer för skolan
då e de jag som ska straffas!
öhhhh
skönt e iaf att veta att elin drabbats av samma "straff"
kan ju vara en bra sak med iofs,
att läraren ser potential i mitt arbete
men de hade varit så skönt att ha de överstökat nu
kunna koncentrera sej på de andra projekten

sista lektionen i illustratior fick vi reda på att vi skulle göra
en portfolio där me
som om inte provet var nog...
det examet e dan efter vi kommer hem från london
så de måste jag ligga i o fixa innan vi drar...
gjorde klart första sidan i går
tog mej ca 5 timmar och då var det inte en av de komplicerade sidorna
jag förstår ju att illustrator e ett bra program o så
men de tar ju sån tid!!

detta e mitt 5 timmars verk:

image280
man ser visst inte alla så detaljer på plagget, men dom finns där!!

nej nu måste jag återgå t mitt fashionsystem arbete

arrivederci!

Kommentarer
Postat av: Sandra Dee

Stackare som du sliter! Men du ska se att det lönar sig när du har blivit världsberömd!!!
Kan tyvär inte lägga ut Andreas tatuering för hans föräldrar HATAR tatueringar å han vill inte ha massa skit från dom så han kommer nog inte visa dom den eftersom dom antagligen bara kommer säga nåt taskigt... Men jag kan ju skicka den på mailen nån dag!
Plugga på gumman, DU E GRYM!!!!
Puss puss

2008-03-08 @ 20:05:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback