oj oj oj

igår satt jag inne hela dan i jobbade
de har blitt så jävulskt varmt nu att jag måste ha bikini o två fläktar på när jag arbetar
och ändå e de för varmt, jag skulle gissa på drygt 100 grader...

annars så ser jag ett slut i tunneln
har fixat en stylist till photoshooten så jag slipper tänka för mycke på de
stylisten och fotografen skulle välja ut modeller på en argentur så de e kirrat
 känns bättre nu inte riktigt samma panik stress längre

har även bokat biljetter till portugal nu på morgonen
längtar så efter min strand!

ok nu ska jag ta mej en kopp kaffe o sätta igång!

so long!

Kommentarer
Postat av: Sandra

100 grader säger du...håll käften å sluta klaga! Vi har 12 å regn!!!



Vad gjorde ni på midsommar då?

Kraaaaam

Postat av: anna

a håller med sandra. håll käft!

2008-06-22 @ 16:28:16
URL: http://pann.blogg.se/
Postat av: jull

hehe ni känner väl mej klaga e min livsstil! de kan alltid bli bättre:)

midsommar hände inte mycke, åt en halvdann minsommarlunch, hängde på en kulle o drack vin me lite vänner, inget stort alls, försökte se de som en vanlig kväll ospara midsommar till sverige, där de hör hemma...

puss

2008-06-23 @ 08:18:19
URL: http://jullbull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback