lill lördag

När jag kom hem från skolan idag möttes jag av nåt oväntat;
en Sonny i städartagen!
när den värsta chocken lagt sej började jag ana
att han nog var väldigt rök sugen.

En röksugen person kan göra väldigt oväntade saker
all extra energi måste man göra av någonstans
och jag förvånde mej själv med att stryka ett par dukar idag
inte så att jag precis hade tvättat dom heller
utan de hade legat framme ett tag innan
och jag bara kände för att stryka dom...

torsdag & fredag har jag exam
har jag kanske redan sagt
sömnad och mönsterkonstruktion
bara så ni vet...

imorgon e de alla hjärtansdag
kul att sompen slutar skolan 21.30
och att jag ska upp dan efter till exam

sitter hemma själv o pluggar så fint nu
sonny e och dricker öl, ett av hans största intressen
mitt största intresse just nu e stickmaskiner
och stickning i allmänhet, de e de enda som snurrar i min skalle
Gud sikken nörd jag e!

förresten den låten
"snurrar i min skalle"
den e min nya repeat låt
den som inte gillar den bör inte umgås me mej den närmsta veckan!

här e malle vid en av våra domestic stickmaskiner




fred

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ha en trevlig alla hjärtans dag! :)

Postat av: Sandra Dee

Ååå jag äääälskar stickmaskiner. Maggan hade ju en när jag va liten, höll alltid på med den, skitkul! Det blev nog aldrig nåt men jag va väldigt impad av att det funkade liksom...
GRATTIS PÅ ALLA HJÄRTANS DAG!!!

2008-02-14 @ 07:42:38
URL: http://sandradee82.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback