exam comin up...

har exam i personal design nu på torsdag
har suttit hela morgonen och fixat me min portfolio
är äntligen klar ska bara bränna allt på skiva ikväll så e saken biff!

här e lite utdrag ur mitt arbete



två collage med jil sanders kreationer



ett ex av lanvin klänningarna gjord i photoshop
av nån anledning går de andra ej att lägga upp



första en gianfranco ferre och den andra dirk bikkembergs
båda gjorda i akvarell, olika tekniker



mitt försök t serieinspirerad hedi slimane outfit
by hand and photoshop



monterad bok med fold up och shit

wish me good luck!


jag har åxå fått en tanke i huvet som jag inte kan släppa,
jag vill ha en etikettskrivare old school dymo
tror att en sådan skulle göra mej lycklig
nån som har en till övers?

dax att ta tag i nästa projekt!

so loong

Kommentarer
Postat av: Sandra Dee

Fan va duktig du e Julia!!!
GOOD LUCK!!!

2008-02-06 @ 08:18:37
Postat av: långe-emma

Vad duktig du är jull =) Kalas fint! Lycka till.
Kramar

2008-02-06 @ 09:20:30
Postat av: kajja

sååå hett! Diggar "seriesnubben" & de andra är oxå superduper.

2008-02-06 @ 11:13:12
Postat av: hanna

Fasiken vad du e duktig!...så stolt jag e över dig!

2008-02-06 @ 20:06:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback