min ebay debut gick åt helvete!/ebay suger

häromdagen sprang jag på denna underbara tröja



jag blev helt besatt av den
jag måste ha den!
så jag blir medlem på ebay och försöker buda
går bra, jag leder in i sista timmarna men så plötsligt glömmer jag av slut tiden!
i sista minut var de nån som bjöd över mej me 50 cent!
de var den där jävla pizzan igår som fick mej att vika med blicken från mitt mål
nu vill jag gråta!!
jag ville ju så gärna ha tröjan!

JAG HATAR EBAY!!!

helvetesjävlakukfittafanihelvetesskit

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den var nice..den vill jag ha!

2008-12-08 @ 13:50:01
Postat av: jenny

2008-12-08 @ 13:51:03
Postat av: mallis

den var fin! attans att du missade den. Tycker det är så ofta att nån budar över sista sek. Morr

Postat av: M

förjävligt varit med om liknande saker, massor med tröst kärlek //Mirja

2008-12-10 @ 10:38:49
URL: http://fashionteam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback