jobb och innetofflor

om en vecka står jag på svensk mark igen
vi har ca 100 saker som ska hinnas med innan vi ens kan börja tänka på en packad väska
vi har därför bunkrat upp me flingor, mjölk, ägg och tomatsås så vi ska klara helgen utan att lämna lägenheten
undrar om vi klarar lördagskvällen utan att det drar i öl tarmen
de enda pauserna jag få ta i mitt jobbande e för att blogga har jag beslutat
så jag antar att de kommer bli en hel del sådant i helgen

sonny fick en tidig julklapp precis
ett par nya innetofflor
något jag önskar att jag köpt till mej själv också
jag har nog inte förbrukat så många innetofflor under hela mitt liv som jag gjort sen jag flytta till italien
de e inte bara de att golven e gjorda av sten och fötterna domnar bort av köld vid direkt kontakt
utan också att folk går in me skor i vårt hem utan en tanke på hövlighet
igår när tre personer kämpade i vårt badrum för att få igång varmvattnet
gick de rakt in på våra ny tvättade badrumsmattor med kängor och stampade runt
otroligt ohövligt tycker jag
sonny tycker de var mer ohövligt att sabba både varmvattenberedaren OCH vår tvättmaskin!

Kommentarer
Postat av: Anonym

lucian vart i kyrkan och inte i skolan,, har för mig att vi hade i skolan,, men det va ju som sagt ett bra tag sen ;) alla såg så mini ut jätte söta =) hur var er lucia?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback