dags för en uppdatering kanske

haft lite för mej de senaste dagarna
här e ett smakprov på vad som har hänt



visar kanske mer bilder i dessa ämnen lite senare
men hålet i väggen kan jag ta nu

alla vet väl vid det här laget va vår hyresvärd e för en filur
en så kallad "gör-de-själv-fast-jävligt-dåligt"
i vilket fall så gick vår varmvattensberedare sönder
andra gången på ett år
idag äntligen skulle han fixa den, efter lååånga dagar utan varmt vatten
när han pysslat me att sätta upp en ny i sex timmar hör jag en smäll
jag ignorerar honom till en början, vill inte ens veta vad han ställt till me denna gången
vill bara beskriva hans taktik som laga en sak, ta sönder två
efter ett tag smög jag mej in i badrummet för att se förödelsen
vattenberedaren fylld me 80 liter vatten har krashat, dragit väggen med sej och landat på vår tvättmaskin!!!

jaha så nu kan man varken duscha eller tvätta
känns fint så här i juletider
undra hur lång tid de tar att fixa denna gången...



Kommentarer
Postat av: joanna

hehe de där gör-de-själv-fast-jävligt-dåligt tycker jag att jag känner igen från en filur från ett gammalt gemensamt jobb till oss :D

så lite van e du nog. de värsta är ju att de är hemma hos dig. usch tycker synd om dig.

krama

2008-12-12 @ 11:15:16
Postat av: marlene persson

haha ja du det va tider det och tur att man förändras jag minns min hemksa lugg som min faster alltid klippte på mej haha * usch och fy ;) ska faktiskt till forsheda skolan på lucia ikväll,, känns som en evighet sen man var där sist nu =) hoppas att allt är bra med er =)

Postat av: Anonym

oj vad kul att det finns svenskt luciafirande där=) ja vi får väll se hur det känns att gå dit, få uppdatera dig senare =) haha min kusin ska gå i luciatåget ska bli kul att se om man få lite ångest av alla år som gått;)

2008-12-12 @ 15:28:23
URL: http://amazingm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback