chemical vocation

nu e de ju så att sandras stora lillebror med sitt band chemical vocation
(sågs på julias festival-07)
är nominerade till rockbjörnens myspace pris!!!
skit stort!

om ni gillar musiken eller inte skiter jag fullständigt i
huvudsaken är att jag gör de och att de vinner

så därför måste alla som läser detta gå in och rösta
helst en gång om dagen
tar bara ett par sekunder

RÖSTA HÄR

dom hittas längst ner på sidan!

och här har ni de bästa spåret




lite dålig kvalite dock
http://www.myspace.com/chemicalvocation


Kommentarer
Postat av: Anonym

oj d det va värst, nu har jag röstat för din skull ;)/marlene

2008-12-09 @ 09:51:36
Postat av: juli

tack de var snällt gumman! (gör de gärna till en morgon ritual:)

Postat av: Sandra

Du gör mig stolt Julia!

Men ni måste bara köpa deras nya skiva...100 gånger bättre än förra!

Å där e den låten oxå med fast dom har gjort den jävligt mycket bättre.

Kommer ni hit kanske å hälsar på i vårt hus när ni kommer hem?

Puss puss

2008-12-13 @ 09:36:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback