BABYBOOM

tar en liten paus i pluggandet för att skrika ut över världen:
(eller iaf till de 40 pers som läser denna blogg)

Emlan och Jonny ska få tillskott!!!

grattis mina älskade vänner!

jag har nu gjort lite research om er blivande baby
eller research och research vet jag inte
jag har tagit reda på de som e viktigast här i livet
Kommer ni att få ett vackert barn?

Ja har hört att de ibland kvittar hur bra gener man har ibland kan de bara slå slint där i dna:t
typ plus + plus = minus
men i ert fall verkar det som att ni kan andas ut och inga drastiska åtgärder bör vidtas

låt mej presentera era blivande barn
dottern pippi och sonen emil:



ursöta! men tycker nog att de e ovanligt lika
kan bara betyda en sak!
de blir tvillingar!!!

men som ni alla vet kan en babyboom inte vara en babyboom med bara en/två baby!

vill åxå gratulera paren

peter och elisabet
lina och fredrik
jenny och daniel
julia och sonny


hehe nääää de två sista raderna kan vi nog ta bort, ville nog bara göra listan lite längre:)

grattis till er alla blivande små familjer!


Kommentarer
Postat av: emsanem

Haha!! Underbara ungar!! Jag satte ett chips i halsen när jag läste de två sista namnen... men du sa bara nog.. hmm.. synd att det inte bli samma årgång som på Aston.. Ett Hipp Hipp Hurra för Emlan o Jonny o alla andra som är på tjocken

2008-12-01 @ 21:40:00
Postat av: hanna

herregud tappade andan ett stund när jag läste era namn, inte luras på de viset! Passar även på att gratulera alla de blivande föräldrarna!

2008-12-02 @ 13:03:24
Postat av: hanna

tappade andan en stund när jag läste era namn, inte luras på de viset! Passar även på att gratulera alla de blivande föräldrarna!

2008-12-02 @ 13:05:00
Postat av: hanna

tappade andan en stund när jag läste era namn, inte luras på de viset! Passar även på att gratulera alla de blivande föräldrarna!

2008-12-02 @ 13:05:46
Postat av: hanna

tappade andan en stund när jag läste era namn, inte luras på de viset! Passar även på att gratulera alla de blivande föräldrarna!

2008-12-02 @ 13:06:19
Postat av: hanna

om vi säger så här så fick mammas data ett frispel och de e förklaringen till alla mina onödiga inlägg, inte riktigt min mening

2008-12-02 @ 16:28:02
Postat av: emlan

vi fattade ju iallafall vad du menade hanna...Du tappade andan! Å Jull, du är en riktig vän. Jag som gått runt å haft en klump i magen, men efter din research kan jag andas ut, TACK! puss å kram kära du

2008-12-02 @ 20:07:56
Postat av: Sandra

Säger som dom andra...höll på att sluta andas när jag läste era namn!!!

Men va kul, ska du bli moster nu då!!!

Gratta syrran!

Kram kram

2008-12-02 @ 20:26:56
Postat av: juli

oj sandra, nu har jag ju nästan spridit ut att jenny ska ha barn, lögn! de ska stå att de två sista raderna e en lögn, hoppas inte mamma läser de så...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback