back to hell

nä de kanske var en liten överdrift men harrys e ju dock inte himmeln på jorden kan jag ju säga...

igår jobba jag i garderoben på mejjan på insparks/nollnings discot,
de var ju intressant...
efter de gick jag ner t harrys o hjälpte till me att stänga o städa
stämmningen på puben, arbetskamrater emellan e ju kanske inte den bästa
o idag kommer jag nog inte göra många knop för att förbättra

helst vill jag krypa ner i sängen me ebba o sova bort denna lördags kväll, tragiskt
ebba har redan pyjamasen på:




nä nu får jag pigga upp mej o hoppas på att mina vänner går ut,
super sej rätt jävla dragna o gör bort sej totalt, då ska ja le!

puss o kram

Kommentarer
Postat av: hanna

tycker ditt sista stycke stämde in ganska bra va?! ha ha ha...GRATTIS på den STORA DAGEN! kram i massor, hoppas du får en bra dag!

2008-08-31 @ 11:37:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback