Sweden represent

Tjoo!!
Nu e våren här!!
Eftersom jag och Hann har suttit ute och solat var vi ju tvugna att ta kort och visa så alla hemma i kylan kunde bli lite avundsjuka!
Annars rullar de på, kämpar med min fashion drawing!
Jag var på väg att ge upp, inse att jag aldrig kommer att bli duktig på att teckna, men så från ingenstans kom Räkan, Milvet och Ina. Dom gav mej ny inspiration genom att visa vilka fina portfolios dom hade gjort, så nu e jag på väg upp ur min teckna svacka och börjar inse att jag kommer klara de.
Thank you girls!
Just de, jag var ju me i nån italiensk modetidning för ett tag sen.
-Representing Sweden-
Texten e på italienska så inte ens jag vet vad jag svarat på frågorna:)
back to my sudies!

kärlek

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ey sluta säga att du inte är duktig på att teckna..Du är ju grym.
Tro på dig själv & jämför dig inte med dina kurskamrater.Oj vad pretto jag blev eh..Men jag ör ju mamma hehe...
Kärlek

2007-03-02 @ 01:54:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback