tillbaka till vardagen

just nu har jag 0 vänner av 144 st online på msn
helt otlorigt de har aldrig hänt innan
måste vara lika fint väder i svea som här!

idag åkte mor och far tillbaka till svea
har varit några dagar med dags långa promenader
första dan vandra vi runt i milano
mest in och ut i butiker
andra dagen likaså
medans mor, far och pojkvän vilade i slottsparken drog jag till skolan på thesis möte
min examenskollektion börjar arta sej och imorgon ska jag börja rita alla mönster



igår drog vi alla fyra på endagstur till venedig
där vi (hör och häpna!) promenerade runt stan

grym stad me mycke vatten och broar
antar att jag inte behöver ge mer info om stan, det finns ju trots allt google
fast bilder på oss i venedig hittar man inte på google så de bjuder jag på






 på hemvägen sov vi ganska gott



jag o somp finns varsina par nya skor



och jag fick en ny fin mask till min samling




nu ska jag tvätta ur min hårfärg och ta en öl till!

Kommentarer
Postat av: Anonym

samlar du på masker, vad roligt hur många har du?/marlene

2009-05-03 @ 17:05:07
Postat av: Anonym

samlar du på masker, vad roligt hur många har du?/marlene

2009-05-03 @ 17:05:12
Postat av: jull

samlar och samlar... har bara två hittills....

Postat av: emsanem

åhh vad mysigt ni se ut att har det!!! pusselipuss

2009-05-03 @ 20:57:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback