jobbigt varmt

jag hann inte ens börja sola innan de blev för varmt och outhärdligt i solen
vi klarade av 10 min på loppis igår förmiddag
de var som att gå på marknad i en bastu
inatt sov jag dåligt och hade konstiga drömmar innan jag vid kl 6 gick upp och satte på fläkten
då blev de bättre
att sitta vid datorn och plugga går väl an, inte så mycke rörelser involverat
men att rita mönster och sy när svetten rinner går fete bort
tillråga på att sitter vår enda fläkt uppe i sängen
resten av lyan kokar...

så då hade jag väl klarat av årets klagande på värmen
resten av året ska jag bara se fördelarna med den
(kommer gå som en dans så fort poolerna öppnar)

nu ska jag läsa morgontidningen, dricka kaffe och förbereda mej mentalt för en hård arbetsdag!

kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback