skor skor skor

har suttit hela morgonen och drömt om skor, skor, skor
e så himla trött på att alltid köpa billig skit
visst din sko fungerar, dom har väl fina saker
kvaliten suger och alla har likadana

jag vill kunna lägga 2000 på ett par fina skor utan att blinka
en dag mina vänner, en dag...

här e ett urval av vad jag drömt om under morgon kaffet



snart ska jag ge mej ut på ännu en tyg runda
min tygshopping jag gjorde i veckan var rejäl
men jag kan ju inte påstå att rätt saker hamnade i min kasse precis
så går de när man shoppar i en feber yra

på tal om yra

Note to myself:
drick inte vin på en tom mage när du pluggar
du kommer att få göra om allt igen morgonen efter!

ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback