morgonkaffe och marlenes lista

Hur svarar du i hemtelefonen?
hallå? (och är det en italienare lägger jag till; va fan vill du? på svenska, höjdpunkterna i livet!)
Hur svarar du i mobiltelefonen? Julia
Ringer det mycket till dig? nä, de finns msn, skype o facebook, mina vänner e fattiga!
Ringer du mycket? nope
Vem ringde du senast? Mall
Hur mycket pengar har du? vågar inte kolla kontot
Senast kramat och när? sonny fick en puss på kinden innan jag steg upp i morse, räknas de?
Antal timmar sömn inatt? kanske 4, tröttnade på att kolla klockan efter 3
Sov du ensam? nope
Vem sov du hos senast? mig själv
Vem sov hos dig senast? sonny sover ju alltid här, i helgen var de också timpa och daniel
Vem vet mest om dig? sonny
Vem vet du mest om? sonny
Vad ser du fram emot? att åter ha kontroll över mitt liv
Vad vill du ha just nu?  ett eget fik på en solig strandpromenad, långa lugna dagar
Vem hånar du? min granne och hans guldbyxor
Vem längtar du mest efter? katten ebba!
Vem vill du helst slippa? alla jävla översittare i denna stan
Vem stör du dig på? hanna montana haha, exakt! vem fan e hon???
Vilken buss åker du oftast? 91
Vilken årstid är det nu? vår
Är du kär nu? från o till
Är du en bra partner? knappast, har inte tid att va bra, här snackar vi överlevnad
Har någon varit otrogen mot dig? haha de tror jag säkert, ingen e väl fel fri
Har någon varit otrogen mot någon, med dig? ooo jaa
Har du varit otrogen? nope
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? det gör jag
Vad åt du senast? pizza
Är du polare med grannarna? o nej min kompis fick ett margarin paket sulat efter sej häromdagen, så mycket polar vi me grannarna
Har du varit utomlands? ja, om två veckor e de dax igen, då ska jag till exotiska sverige!! wohoo!
Var är dina syskon just nu? på jobb eller hemma antar jag
Vilken tid gick du upp imorse? 7.30
Vad gjorde du kl 2 inatt? stirra i taket
Vad är det första du gör på morgonen? sätter på kaffe
Vill du ha barn? så länge dom har afro och rötter i ett and far far away...
Vad gör du om fem år?har ett jobb jag älskar, en inkomst jag förtjänar och ett lyckligt privatliv


sandra, anna, mallis???

Kommentarer
Postat av: marlene persson

åå du antog vad rolig läsning =)

Postat av: mallis

kul läsning



håll utkik...

2009-03-25 @ 23:22:04
URL: http://www.marlendacapo.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback