gårdagen- en sjukt irriterande dag

jag e lite stressad
jag har mycke att göra och jag e grymt förkyld
vad kommer med de?
jo ett andra munsår!
suck

var uppe på hm igår kväll och inhandlade de sista sakerna till min menswear photo shoot idag
får ett samtal från en hysterisk lina, min söta stylist
skol jäveln har snott vår studio tid!
med ursäkten att de e rektorn som vill ha den
och?
ied behandlar vår fula jävla fejk rektor som nån jävla kung!
han beter sej också som om han vore de
skulle inte förvåna mej om vi snart tvingas falla på knä när vi möter honom i korridorerna
eller om han bars runt på en tron av några dumma jävla italienska skol assistenter!
jag hatar ied och italiensk mentalitet
han e väl för fan bara människa han me
(även om jag ibland undrar om han kan va djävulen i förklädnad)

på vägen ut från hm snappade jag åt mej ett par klackar bara för att lindra min ångest
dom skänker mej lite glädje i denna misär
(mina i-lands problem är enorma för mej, don't judge me)



lina ska ha ett möte me skolan vid tolv
de e väl bara att hoppas på att hennes thesis situation löser sej
och att de e snälla nog att benåda oss med en ny studio tid
även om jag tvivlar på de eftersom kritik mot italienare och det italienska systemet oftast leder till
bestraffning istället för förbättring...

Kommentarer
Postat av: hanna

grymma skor!

2009-03-11 @ 11:52:04
Postat av: marlene

lycka till Julia =)

Postat av: juli

tack

2009-03-11 @ 15:24:16
URL: http://jullbull.blogg.se/
Postat av: mallis

Snygga skor!



Hoppas det löser sig nu, låter som det inte var första gången han kör över alla. :(



Kram å lycka till

2009-03-11 @ 21:28:41
URL: http://malliss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback